"מאז שאנחנו בזירה – אג'נדת הימין מתממשת; שקד משנה את צביון בית המשפט העליון"

עמית דניאל No Comments on "מאז שאנחנו בזירה – אג'נדת הימין מתממשת; שקד משנה את צביון בית המשפט העליון"

שר החינוך, נפתלי בנט, אמר הערב כי לדעתו ראש הממשלה היה צריך לומר לטראמפ בפגישתם בצורה ברורה "לא תוקם מדינה פלסטינית" | יחסיו עם נתניהו: "השתפרו" | יחסיו עם ליברמן: "עובדים יחד למען ביטחון ישראל" | וגם, איך לדעתו מונעים את גל הטרור הבא?

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר החינוך, נפתלי בנט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החינוך, נפתלי בנט, אמר הערב כי יחסיו עם נתניהו השתפרו ובתגובה על דברי הודעת הליכוד כי שקד מתנהגת כטוקבקיסטית, אמר בנט "שקד משנה את צביון בית המשפט העליון. שרת המשפטים ואני, ביצועיסטים. אנחנו באנו לעשות".

שר החינוך סבור כי מאז שמפלגתו, הבית היהודי, נכנסה לזירה, כהגדרתו, הימין למד למשול והיום סוף סוף האג'נדה הימנית ממומשת. "לפעמים אנחנו צריכים למצוא את האיזון הנכון, איך לעשות את זה בצורה ממלכתית" אמר בנט.

באשר לביקורו הצפוי של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, אמר שר החינוך כי "היה צריך ראש הממשלה לומר לטראמפ כי לא תוקם מדינה פלסטינית מעבר לזו שבעזה" לדעתו "חבל לבזבז ארבע שנים ולייצר ציפיות בשטח" אמר והוסיף "גם אני רוצה מאד שלום אבל השאלה איך אנחנו מגיעים אליו" לתפיסתו, כך אמר דווקא "עצמה תביא שלום. דווקא מסירות שטחים לערבים" אמר "מובילות לטרור לעומת עמדיה יציבה וחזקה שמביאה את ההיפך" אמר בנט בריאיון ל'פגוש את העיתונות' בחדשות 2.

בנוגע למערכת יחסיו עם שר הביטחון עם יו"ר ישראל בתינו, אביגדור ליברמן, אמר בנט "הוא שר ביטחון שרוצה ביטחון במדינתנו ואני מברך על כך. אנחנו עובדים יחד בקבינט ומנסים יחד להביא לביטחון ישראל" אמר השר.



0 תגובות